Svenska CS-Ligan har ett tight schema inför helgens LAN-slutspel på Biljardbaren i Norrköping och gruppspelet tuffar på. Efter första dagen i grupp A stod Rethink inför att åka ur turneringen, men tog sig istället hela vägen.
Laget besegrade i utslagsmatchen vilket innebär att det senare lagets förbannelse i Fragbite-turneringar fortsätter, med bara två matchvinster på 14 matcher de senaste fyra åren. Därefter kom en rafflande match mot mixlaget Energyultra som åkte ut efter tre spännande kartor.
Senare idag börjar grupp B där gör sitt inträde i turneringen. De möter lag som Train Launcher, LEO och Venom som tog sig vidare från grundserien bara förra veckan.
Matcherna börjar spelas vid 18:00 och syns såklart på Fragbites Twitch-kanal.
Laget besegrade i utslagsmatchen vilket innebär att det senare lagets förbannelse i Fragbite-turneringar fortsätter, med bara två matchvinster på 14 matcher de senaste fyra åren. Därefter kom en rafflande match mot mixlaget Energyultra som åkte ut efter tre spännande kartor.
Senare idag börjar grupp B där gör sitt inträde i turneringen. De möter lag som Train Launcher, LEO och Venom som tog sig vidare från grundserien bara förra veckan.
Matcherna börjar spelas vid 18:00 och syns såklart på Fragbites Twitch-kanal.





