föll i finalen av ESL Cologne Majorn i en tuff 0-3-förlust mot . Efter matchen fick vi tag i lagets AWPer , som berättade snabbt om vad som hände på scen.
Du nämnde nu att Furia inte spelade dåligt idag. Vad gick fel på servern?
— Vi förlorade bara rundor, sånt händer på Majors. Det är allt.
Ni hade Furia-fansen i arenan som hejade. Är det något som hjälper? Lägger det till på stressen?
— Det är inte om nervositet. Det handlar om kommunikation. Om man missar några fotstegsljud i spelet, då är det väldigt svårt att spela. Ibland kunde vi inte höra fotstegen och vi förlorade.
Du nämnde nu att Furia inte spelade dåligt idag. Vad gick fel på servern?
— Vi förlorade bara rundor, sånt händer på Majors. Det är allt.
Ni hade Furia-fansen i arenan som hejade. Är det något som hjälper? Lägger det till på stressen?
— Det är inte om nervositet. Det handlar om kommunikation. Om man missar några fotstegsljud i spelet, då är det väldigt svårt att spela. Ibland kunde vi inte höra fotstegen och vi förlorade.





