Tidigare i november drog det tyska storlaget och deras sponsor Acer Predator igång en kampanj där varje klättrad plats på världsrankingen skulle ge 1 % rabatt i Predator-shoppen. “One VRS rank up > One percent discount,” löd budskapet med dagliga uppdateringar om hur mycket rabatten ökade.
Under kampanjperioden lyckades laget klättra några platser uppåt i rankingen, men i slutet blev det tyvärr något av en pyspunka i klättrandet. I det sista inlägget för kampanjen stod det nämligen klart att BIG var tillbaka på plats 40 i världsrankingen — samma rank som laget började på.
Den slutliga rabatten blev alltså 0 % vilket fansen kunde claima genom att skriva in koden "ICHKANNNICHTMEHR" ("JAGKANINTEMER").
Under kampanjperioden lyckades laget klättra några platser uppåt i rankingen, men i slutet blev det tyvärr något av en pyspunka i klättrandet. I det sista inlägget för kampanjen stod det nämligen klart att BIG var tillbaka på plats 40 i världsrankingen — samma rank som laget började på.
Den slutliga rabatten blev alltså 0 % vilket fansen kunde claima genom att skriva in koden "ICHKANNNICHTMEHR" ("JAGKANINTEMER").
ᵂᴱᴿᴮᵁᴺᴳ
— BIG (@BIGCLANgg) November 26, 2025
Sichert euch jetzt 0% dank VRS #40 ????
Nutzt Code "ICHKANNNICHTMEHR" um keinen Rabatt im @PredatorGaming Shop zu bekommen.
Nach Stockholm wird es hoffentlich wieder was ???????? https://t.co/qC4h3vGRdZ pic.twitter.com/n2CfkRrF5k





