I veckan gjorde Valve en uppdatering av subtick-systemet, vilket gjorde många CS-proffs upprörda då sprayen ändrades. Detta utan att någon egentligen kunde lista ut vad Valve egentligen gjort.
I en video på sin Yotube-kanal förklarar svensken MrMaxim att Valve tagit bort funktionen som gjorde att sprayen blev olika på grund av vilken fps spelaren hade:
— Valve gjorde så att fps äntligen inte spelare någon roll längre (för sprayen reds.amn). Kollar vi på senaste uppdateringen så linjerar sprayen numera med den som var i 128-tick CS:GO, säger Youtubern.
När CS:GO blev till CS2 försvann 64- och 128-tick-servrar och ersattes med det nya subtick-systemet, något som hittills inte blivit den succé som spelarna hoppats på.
Se hela videon här:
I en video på sin Yotube-kanal förklarar svensken MrMaxim att Valve tagit bort funktionen som gjorde att sprayen blev olika på grund av vilken fps spelaren hade:
— Valve gjorde så att fps äntligen inte spelare någon roll längre (för sprayen reds.amn). Kollar vi på senaste uppdateringen så linjerar sprayen numera med den som var i 128-tick CS:GO, säger Youtubern.
När CS:GO blev till CS2 försvann 64- och 128-tick-servrar och ersattes med det nya subtick-systemet, något som hittills inte blivit den succé som spelarna hoppats på.
Se hela videon här:





