Under natten till torrsdagen släppte Valve en mindre uppdatering för Counter-Strike 2. En av förändringarna är justeringen av "tagging effects", där spelare tidigare kunde uppleva oönskade teleportationseffekter vid skada. Denna justering är avsedd att skapa en mer flytande spelupplevelse.
Utöver detta har Valve även introducerat nya åtgärder för att upptäcka användningen av den nya kontroversiella tekniken Snap Tap. Syftet med detta är dock ännu oklart.
Utöver dessa förändringar fixar Valve ett par buggar som rapporterats om, bland annat en uppmärksammad bugg som gjorde det möjligt för spelare att skapa en wallhack-effekt med hjälp av bomben.
Fullständiga patch notes
Utöver detta har Valve även introducerat nya åtgärder för att upptäcka användningen av den nya kontroversiella tekniken Snap Tap. Syftet med detta är dock ännu oklart.
Utöver dessa förändringar fixar Valve ett par buggar som rapporterats om, bland annat en uppmärksammad bugg som gjorde det möjligt för spelare att skapa en wallhack-effekt med hjälp av bomben.
Fullständiga patch notes
[ MAPS ]
Mills
- Updated to the latest version from the Community Workshop (Update Notes)
Pool Day
Updated to the latest version from the Community Workshop (Update Notes)
[ MISC ]
- Slightly delayed tagging effects to reduce instances of players experiencing teleportation when taking damage. Delaying tagging results in a smoother experience, however players will have slightly more time to move at full speed when receiving damage. The delay can be adjusted on servers using convar sv_predictable_damage_tag_ticks (default 2)
- Fixed a case where players could start the bomb plant animation outside of bomb sites
- Fixed a case where the revolver barrel would rotate erroneously
- Reduced initial loading times for the Settings and Play menus
Mills
- Updated to the latest version from the Community Workshop (Update Notes)
Pool Day
Updated to the latest version from the Community Workshop (Update Notes)
[ MISC ]
- Slightly delayed tagging effects to reduce instances of players experiencing teleportation when taking damage. Delaying tagging results in a smoother experience, however players will have slightly more time to move at full speed when receiving damage. The delay can be adjusted on servers using convar sv_predictable_damage_tag_ticks (default 2)
- Fixed a case where players could start the bomb plant animation outside of bomb sites
- Fixed a case where the revolver barrel would rotate erroneously
- Reduced initial loading times for the Settings and Play menus