Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Var väl helt okej, simpel och bra. Dock så tycker jag att sidan saknar lite stil, om du förstår vad jag menar. Jag skulle föredra att sidan var i mitten helst. Men annars var det en bra och simpel layout.
Vild placering av rutan, överlag en av dom bättre sidorna folk på fragbite publicerat.. Kanske minska på ytterglöden, eller byta färg på den, default gula i ps passar inte riktigt in på grönvita bakgrunden.. Eller så är jag färgblind.. keep up the good work..
Ajuste, byt a:hover färgen till nått gröns som passar sidan.. Mörkrött passar inte riktigt in..
#11 orka skapa tråd, det fixar alla andra som inte har någonting att göra, hoppas inte fredde tar illa upp om jag fråga om ni kan kolla på våran sida i "hans" tråd
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Men, någon som har opera? Hur ser den ut där? :)
#2, när jag skrev mozzila syftade jag på firefox. :)
den var snygg, men texten var lite svår att läsa.
8/10. den passar verkligen för WoW :)
Ajuste, byt a:hover färgen till nått gröns som passar sidan.. Mörkrött passar inte riktigt in..
tack för kritiken :)
#16, det visste jag inte. man lär sig något nytt varje dag.
ska sova nu, cya.
http://www.blackhelm.webb.se / - wowsite too ;O