Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kritik på hemsida

Postat av Stan den 27 Februari 2005, 22:16
35 kommentarer · 70 träffar
Tja, håller på att jobba med denna hemsidan åt min morbror. Det ska bli hans kontakt sida där man ska kunna se vad han håller i för kurser och liknande. Tidigare har jag bara gjort cs-sidor och han vill INTE att man ska få intrycket dataspel när man kommer in på sidan.
Kan ju säga att de kursar han ger är healing, joga och sånna andliga kurser för att få bättre självförtroende och likande..

Jag har gjort lite olika färgsheman så säg vilket ni tycker passar bäst eller om jag ska göra en ny?, samt hur jag kan få sidan att bättre visa syftet den har.

Skriv inte bara att sidan är ful eller snygg, skriv också varför ni tycker så :)

http://www.boosta-gaming.com/h ari_se /

(Jag vet att det finns många trådar på hemsidor man ska ge kritik på, men jag tycker dom är bra så jag gjorde en till och ni måste inte skriva i tråden om ni inte vill)
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..