Hjälp med grafisk profilering
Hej glada fragbite.
Jag skulle behöva ha hjälp av en begåvad själ. Det är nämligen så att jag skulle vilja piffa upp mitt företags grafiska profil.
Jag gick själv medieprogrammet på gymnasiet, men saknar sedan länge den kreativitet som behövs för att skapa något som jag själv vill ha.
Det som det är snack om i första han är ett utkast på en hemsida, en skiss på ett visitkort, och en skiss på en produktbroschyr. Ett och samma genomgående grafiskt tema är vad jag hade tänkt mig.
Jag betalar så klart för det här. Kontakta mig och länka en portfolio så hör jag av mig om det är intressant :)
Diskutera: För/nackdelar med att vara anställd / inhyrd?
Varje avsnitt var ju så att de kollade på en tv i deras rum där och kollade på olika sporter som de testade på va?
#2 Hatar när man vet exakt vad det är men kommer inte ihåg namnet, googlar för fullt!
tror ja
#4 Tveksamt, men möjligt!
"Amerikansk sportserie från 2006. Tre tävlingsinriktade vänner tittar på filmsnuttar av galna sporter, tävlingar och ritualer från hela världen och väljer ut sina favoriter. Syftet är att hitta några sporter som de själva kan tävla mot varandra i. Varje vecka samlas de för att titta igenom en aldrig sinande ström av filmklipp från konstiga sportevenemang från hela världen "
haha, sköna dudes =D