Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny hemsida

Postat av BroderPeter den 1 Februari 2011, 14:48
24 kommentarer · 113 träffar
Tjenare nu är det så att jag hållt på med webbdesign och kodande ett tag och tröttnat på att bara göra en hemsida för att få kritk och sedan slänga, så hade tänkte att lägga upp en hemsida på mitt webbhotell och sedan skaffa en sprillans ny domän.

Så nu Fragbite vad anser ni behöva för ny hemsida, detta kan låta lite konstigt osv men bara tipsa på med hemsidor som kan behövas. Eftersom jag inte kan allting kommer jag personligen inte stå för fakta osv på sidan om det nu skulle vara om ett ämne jag inte kan osv.

Detta kanske blir en stor grej vem vet, viserligen är det inte det jag siktar mot. Killen som kommer med de bästa tipset kommer självklart bli involverad i detta och kanske få en belöning om det går sig an. Men kom ihåg detta är inte för pengarnas skull så är det en sida som inte har någon mening och bara har utgifter med domän, webbhotell osv så gör inte det något!

Så kom nu med fina tips på sidor jag kan skapa och gärna namn på sidan så kommer jag med edit hur de ser ut osv, tja!
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..