Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Java program

Postat av Kvarkvirus den 11 Januari 2011, 21:11
5 kommentarer · 108 träffar
Hejsan hoppsan fragbite en sådan här tråkig tisdagskväll när man slänger veckans soppor! (Iaf där jag bor :pPpP)

Är nu så att jag precis, eller snarare snart har läst klart programmering A. Men har en slutgiltig uppgift där jag ska programmera ett enkelt spel, röj,banditen, sänka skepp, hänga gubbe eller dylikt i java språk. Programmet jag använder för att scripta är Eclipse.

Men till mitt problem nu är att jag har slackat ganska mycket i kursen och skulle behöva lite hjälp angående uppgiften.

Vad skulle ni veteraner här på fragbite rekommendera att göra för spel som går snabbast, lättast och hur jag ska börja med det, kan alla grunderna, i princip.

Tack på förhand och om någon hjälper mig så kommer det uppskattas innerligt då det inte är mycket jag behöver hjälp med. Stavfel bjuds på!

DotA, HoN eller LoL?

7 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..