Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

1 operativsystem bort, och formatering!

Postat av seerko1 den 12 Juli 2010, 13:35
7 kommentarer · 45 träffar
tjenare just nu i min dator är hårddisken uppdelad i två delar. jag hade tänkt att formatera om datorn så det bara blir att man har en hårddisk, blir det sämre? eller gör det ingen skillnad?

Operativsystem)

Jag köpte dator begagnad, och då var det en engelsk xp professional sen ville jag inte ha det längre så jag installerade Windows XP home edition som jag nämligen har på skiva.

sen när home edition hade laddat klart så kom det upp innan datorn skulle startas att man kunde välja mellan proffessional eller home edition, jag tog home edition som jag precis hade installerat. Men nu när jag startar datorn kommer det inte upp om man vill välja mellan dom där två operativsystemen längre, så jag vet inte om proffessional har raderats av sig självt eller om det finns kvar,

så jag skulle vilja ta bort proffessional och formatera om datorn så det bara blir en hårddisk, om det inte gör någon skillnad mot vad jag har nu.

tacksam för svar och hjälp !
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..