Hej!
Finns det något kommando eller program som kan stänga cd/dvd-läsaren?
Jag vet ju att det går att öppna den genom att högerklicka på dess ikon i Den här Datorn och sedan välja mata ut.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Som någon nämnde i kommentarerna, förmodligen den enda serien som håller sig stark genom alla säsonger och jag tycker personligen att det bara blir bättre och bättre hela tiden.
av dom du skrivit så är det nog fan band of brothers, tyckte prison break va bra också men band of brothers är bättre. bäst av alla genom tiderna är nog Sopranos enligt mig, gillade den serien som fan.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Som någon nämnde i kommentarerna, förmodligen den enda serien som håller sig stark genom alla säsonger och jag tycker personligen att det bara blir bättre och bättre hela tiden.
http://www.youtube.com/watch?v =e99B80crU3E
oth
oc
Entourage
Dexter
band of brothers
it's always sunny in..
Dexter säsong 2
Sen har vi ju prison break,bob,south park,scrubs
Finns ju många bra :)
Gossip Girl - chuck bass <3
Prison Break
O.C.
The wire är väll den med bäst betyg, 9.8 på IMDB tror jag.
Sons of Anarchy
Supernatural
The Vampire Diaries
How I Met Your Mother
Entourage
listan kan bli mkt mkt mkt längre kan nämna minst 20 stycken till som är riktigt BRA imo =D
Chuck & Scrubs:)
Scrubs
South park
Weeds
Dexter
Dexter
Och äldre avsnitt från Scrubs :)
Och den mest legendariska HBO serien, OZ.
South park
how i met your mother :))
Kan passa på att fråga efter någon ny serie att kolla på då jag bara har två avsnitt kvar av Chuck.
Har sett/kollar på;
Reaper
How i met your mother
Entourage
Vampire diaries
Supernatural
Heroes
Two and a half men
Fringe
True Blood
Chuck
Family guy
Vettefan vad man ska ta härnäst, help me fragbite :(
#2 How I Met Your Mother
#3 Chuck
#4 Scrubs
#2 Scrubs
#3 How I Met Your Mother
#4 South Park
#5 That 70`s Show
#6 The Big Bang Theory
South park
Breaking bad
IMOOOOO
Band Of Brothers
Scrubs
Och om du gillar Family Guy, kolla på The Cleveland Show.
Twin Peaks
Prison Break
Lost
Gossip Girl
http://www.youtube.com/watch?v =R-SECdA2kYM&feature=related
#157, entourage är ju ändå inte slut, det är bara uppehåll. :D s7 ska komma i höst :)
27 Juni för att vara exakt och det är om 2 månader.
#2 Heroes
#3 Lost
#4 Family guy
2. Lost
3. Heroes
4. The Vampire Diaries
5. That '70s Show
mm.
*Tråd...*
The Vampire Diaries.
Fringe.
Smallville.
Prison Break s01
Lost
Prison break s1
Dexter
How I Met Your Mother
House
Weeds
Scrubs
2 24
3 Scrubs :)
band of brother verka sevärd. hela 9,6/10 på imdb, blir att se
Förövrigt så tycker jag att House är ett mästerverk, han liknar Sherlock Holmes på många aspekter vilket gör serien riktigt bra.
2: O.C
3: O.C
4: O.C
5: Oth
1. Band of Brother
2. How I Met Your Mother
3. Weeds