Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SMS-tjänst

Postat av Wiborg den 24 Maj 2010, 13:43
15 kommentarer · 204 träffar
Hejsan!

Jag driver en sportbetsida där man satsar låtsaspengar på olika matcher och liknande. Man jobbar ständigt på att försöka hitta sätt att tjäna pengar på sina sidor och jag har en idé som både kan gynna mig som driver sidan samt att det tillför en ytterligare funktionalitet till sidan.

Det jag vill ge användarna är en möjlighet att abonnera på en sms-tjänst som i slutet av varje vecka (slutet av varje säsong) skickar ut vilken plats man hamnade på och vilken statistik man har. Och för detta så ska användarna betala, låt oss säga 5kr/sms.

Då undrar jag nu om någon vet en sida som erbjuder den här typen av tjänster. Jag använder MOSMS till andra saker, men utav dem får man endast betalning för enstaka sms som man tar emot, man tar alltså inte betalt för sms som skickas ut.

Jag hittade även https://mobilstart.telenor.se där de erbjuder abonneringstjänster av sms. Jag har inte kollat in helt, men det verkar som att alla sms som man skickar ut då ser likadana ut. Alltså inte det jag söker då alla sms ska innehålla personlig information.

Är det någon som vet någon lösning?

Om någon är intresserad så är sidan www.sportbets.se

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..