Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

frivillig!

Postat av SHAB[ò_Ó]M den 28 Januari 2005, 22:58
57 kommentarer · 32 träffar
Letar alltså efter någon som är frivillig att koda min sida. Det ända du behöver göra är att fixxa så allting är länkat! Alltså, Du behöver bara fixxa html'n... Jag fixxar resten... Du kommer inte få något för besväret (Förutom adv på sidan).

Som ni kommer att se på layouten så är bilden uppbyggd i typ 5 olika sidor!

Alltså, undermenyn skiftar efter den övre menyn! Menyn som ni ser nu är till "ego"! Aja, hoppas ni fattar.

http://medlem.spray.se/knarkho ra/shaboomego.jpg

Där har ni bild på layouten. Och komihåg... Det ända du behöver koda är html. Alltså klippa ut alla bilder sen länka dem! Lätt för den som kan. Svårt för mig!

Jag skall ha sidan till presonlig hemsida. Sedan skall jag även ha några cs turneringar lite då och då med bra priser.

Är du sugen på att koda den till mig? Privva mig på irc /w hidden-shaboom eller sh[a]boom om jag är offline... Eller så kan ni skriva ett meddelande i tråden så hör jag av mig till er :)

Nu har jag även köpt ett domän och webhotell, Så nu är jag ännu mera mån om att hitta någon som kan koda min sida :) www.shab00m.com stay tuned!

57 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 57 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..