Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nödvändig hemsida

Postat av Draget den 15 December 2009, 21:57
6 kommentarer · 35 träffar
Hellu fragbite, Har ett slutprojekt i skolan att göra en hemsida för webbdesign kursen. Vi får fantisera själva om vad vi vill göra tänkte direkt på att ha en webbradio som står igång och streamar, Men sedan efter lite eftertanke så kom jag på hur många lär använda en webbradio när spotify finns?

Så behöver era tips på en hemsida som kan komma till användning, Blir tråkigt att göra en hemsida som är totalt värdelös som man inte kommer kunna använda till någonting senare. Har hållt på med webbdesign innan jag började kursen så tänk vilt kan nog göra det mesta förutom communityn och dyl. Är självklart bered att köpa domän osv till hemsidan!

Alltid ett + om jag kommer kunna tjäna en liten summa på det jag gör som ett UF företag men absolut inget krav bara hemsidan är användbar och kommer kunna få besökare.
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..