Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dreaminstream.com - Söker feedback!

Postat av iosys den 2 December 2009, 15:41
29 kommentarer · 159 träffar
Tjenare! Brukar smygläsa lite här i denna forumsdel ibland, men har aldrig skrivit något. Men någon gång måste vara den första!

Jag har skapat en hemsida vid namn "Dreaminstream". Hade tänkt berätta tanken bakom den lite.

Ofta har jag sett på diverse forum, IRC-kanaler, kompisar som frågat etc efter tips på sidor som streamar film/serier osv. "Googlaaa!" - Skriker alla i kör. Men är det verkligen så effektivt att googla i sådana fall? Låt oss säga att jag googlar på "Watch Heroes Online". Då kommer det upp tusentals resultat. En del av dessa kanske kräver medlemskap, några andra är fullt av popups och i vissa fall virus. Vissa andra kanske videokvalitén är väldigt dåligt på, ljudet kan vara risigt.

Länkar kanske är brutna etc.

Det tar helt enkelt rätt lång tid att få fram ett bra resultat när det gäller många sidor som erbjuder streaming.

Därför har jag skapat en sida, där folk enkelt kan få en överblick på streamsidor. Genom att kunna sortera efter kategorier, kunna gå på högsta betyg, läsa en liten recension om sidan och kunna sortera efter antal klick så får man mycket snabbare bra och pålitliga resultat.

Givetvis innehåller inte sidan alla stream-sidor, men nya länkar/recensioner fylls på varje dag.

Så, vad tycker ni om min sida?

Länk: http://www.dreaminstream.com

Fungerar även att besöka via .ORG, .NET och .INFO.

Sidan är kodat helt i ruby on rails, XHTML och CSS, samt en del jQuery.

Designen buggar lite i Internet explorer, men arbetar på att fixa det.

Så, all feedback är uppskattad! :-)

MVH

Iosys

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..