Hej,
Skulle behöva lite kritik på min sida:
http://fildela.net /
Orkar inte gå in så mycket i detaljer, skriv vad ni tycker bara och vad som kan förbättras.
Kom gärna med idéer och förslag på funktioner man kan bygga ut sidan med.
Saker som "noob", "0/10 sämsta jag sett", "du suger" och så vidare rapporteras och ignoreras såklart :)
vaaaarför? skit i att spara loggar öht istället. skriv bara att ni ger allt till polisen blablabla och skit i att spara loggar.
imo värdelöst med bläddringsfunktion. man vill inte att andra ska hitta t ex bilder på sig själv eller vad man nu skickar ut i rymd1.
Bra att man kan sätta pw på filer btw.
skamligt. byt domännamn äckel.
designen var rättså ful.
kodningen av sidan var däremot helt okej.
kommer aldrig använda den däremot.
Bland det sämsta jag sett faktiskt.
Förstår inte varför du ska anmäla mig, jag är helt ärlig.
#4 Trodde aldrig någon skulle läsa den där :) Ärligt talat så sparas ingenting om besökarna på sidan.
Jag ska lägga till en funktion där man kan dölja filen så att den inte syns på "Bläddra". Borde inte ta mer än 5 min att göra det men har bara inte gjort det^^
#5 Tackar :)
#7 Tack för din kommentar :)
#8 Ska se om jag inte kan förminska texten lite och hitta en snyggare font. :)
#9 Tänkt på att fildela kan betyda något annat än dela med sig av piratkopierat material?
#10 Funderar på lite färger som jag kan lägga in, men vill inte ha det för disco färgat heller. :)
#11 Tack för din kommentar :)
"Fildela.net samarbetar med Polismyndigheten, annan myndighet eller tredje part för att motverka missbruk eller otillåtna förehavanden. Fildela.net förbehåller sig rätten att lämna ut samtlig information som finns lagrad om Besökaren till tredje part då detta är nödvändigt för att gå vidare i ett ärende."
#17 Jag har fått en dum ovana att associera fildelning med en slags frihet, ovanstående är inte vad jag kallar frihet.
#15 "Tänkt på att fildela kan betyda något annat än dela med sig av piratkopierat material?"
btw hur länge sparas filerna? en extra uppladdningfunktion (separerad från den riktiga) där man fyller i mail och får varning några dagar innan filen raderas?
Att man får mail innan filen tas bort kan vara något också.
HAHAHAHA
Skiter hur det ser ut bara det funkar, är snabbt och hög max upload... Det är det du borde satsa på istället för designen.
Sidan var enkel och hyfsat snygg men lite seg, testade aldrig ladda upp.
Det jag menar med design är som ''fuskbugg.se'' eller ''megaupload.com'' har, där man satsat lite mer på designen.
#0 Men iallafall, du har en godkänd design på din sajt just nu, put some colors on it and it will be perfect :) Då syftar jag på att du inte helst ska använda svart å vitt :) Nu har jag ju bara sett sajten i 5 sekunder och inte klickat runt om, så vet inte hur knapparna å andra delar fungerar :) Men tänk på designen.
för att den är ful
och har ett skitigt namn
och den ska va på engelska
#29 Det är lungt :) Jag håller mig helst till denna ett tag.
Lätt och snabb att ladda upp på.
Dock ogillar jag att den sammarbetar med snuten och stora kontakter där emellan.
Verkar som att en fel uppladdad låt kan ge STORA konsekvenser.
Annars tycker jag om idéen och färgvalet osv känns helt rätt!
Men kan man fixa upplösningen på sidan? Eller måste jag pilla med min skärm?
Ha det gött
Men att du behöver rulla ner 2cm spelar ju fan ingen roll, fokusera bara på där det står ''bläddra'', för det är det enda du förmodligen kommer fokusera dig på. Jag menar, hur ofta rullar man längst ner på en sajt, ta tex. fragbite? inte jag iaf :)
När man bläddrar runt inne i "Bläddra" så ändrar Typ och Storlek och position beroendes på hur lång texten i Filnamn är.
Sen bör lösenordssidan ändra lite färg med.
#37 Under bläddra så ska jag fixa utseendet på när den listar filer. Just nu är det lite tråkigt och konstigt.
Jag har tänkt göra så man får huvuddesignen när man skriver in lösenordet, ska bara fixa så det fungerar som det ska.
9/10
Men efter jag laddat upp en fil "laddade upp 2 st filer på 80-100mb"
så får jag ingen direkt länk till filen ?!?!
Jag har lagt in själva räknaren för ett par timmar sen, så statistiken för hur många gånger filen har blivit nerladdad finns redan. Måste bara skriva ut den
Sen skulle ajg gärna se att den vita delen bytte färg. Kanske ganska ljusgrå med dessa mörkgråa linjer över http://www.pokedstudio.com/ima ges/greystrips.gif
http://www.pokedstudio.com/dow nloads/greystrips.gif.zip
bakgrunden på http://fildela.net/434 skulle inte heller skada ;)
imo @ #57 : tycker designen är skön, man hittar osv
Killen som brukar gå vilse på internet:) Skrattade åt mig själv.