En kille kom och pratade med mig lite igår på irc om XAdmin, och undrade om jag hade buggfixen till matcher.php (den buggen som gör att det endast står "fel" när man ska glo vilka matcher som finns).
Jag kikade runt och hade inte den kvar, blev dock så glad att höra att folk fortfarande är intresserade av systemet, som nu har sett sina bättre dagar, att jag beslutade mig för att släppa en liten uppdatering som faktiskt gör att det går att använda!
Så, för alla er som letar efter ett litet adminsystem för er counter-strike klan; här är XAdmin 1.0.2! :)
Det är inga större förändringar vi talar om, men nu går systemet hur som helst att använda, vilket alltid är positivt. Jag tänkte att det är väl lika bra att lägga en post här, då det är just här som målgruppen eventuellt då finns.
Kan även säga att arbetet med XAdmin v2 fortskrider (ett system som kommer vara _mycket_ bättre än det som finns nu), även fast det har gått löjligt trögt nu senaste året(!).
Hoppas att detta uppskattas, hör gärna av er endera här eller via pm (eller på irc; irc.eth0.info -> #dumfan -> R34p3r) om det skulle vara några frågor eller funderingar.
Länk till uppdateringen:
http://xadmin.xcoders.info
Happy fragging!
Tagga!
Sixer är galen.
hahahaha
#2 grattis till 10150 bits!
Herregud vilket underbart lag, och vilka lirare det finns där :)
#7 Tack ^^
Dock tror jag inte Na´Vi körde allt för seriöst, antingen sparar dem på tacts till semifinal/final, eftersom dem lär gå vidare från sin grupp :-)
#11, #12, Löjligast jag hört..
#14, Gruppspel, kör klart alla rundorna.
Först typ krossa alla lag och allt! Sen nu förlorar mot burning... OMG!
Dom forsätter vinna över oddsen :)