1
Hjälp med mirc!
Postat av revn den 22 Juli 2008, 16:38
5 kommentarer · 70 träffar
Hej! jag söker efter ett cup script till en mirc bot, det ska alltså fungera så här att man skriver (!Lägg till lag "Sk Gaming") så kommer dom i en "Queue" alltså dom väntar på att bli accepterade till cupen. Sen om jag vill acceptera dom så skriver jag (!Acceptera lag "Sk Gaming")
Den som vill starta cupen måste ha op i kanalen och en slags auth från boten. För att bli authad av botten måste jag som Master i kanalen ge dom ett slags auth genom att skriva till boten.
Skulle detta fungera? alltså finns det möjlighet till att göra ett sådant här script?
Snälla hjälp mig och seriösa svar tack.
Disskussion: Vad tycker du om Quakenet? skulle det kunna komma ett nytt system som slår ut Mirc?
Den som vill starta cupen måste ha op i kanalen och en slags auth från boten. För att bli authad av botten måste jag som Master i kanalen ge dom ett slags auth genom att skriva till boten.
Skulle detta fungera? alltså finns det möjlighet till att göra ett sådant här script?
Snälla hjälp mig och seriösa svar tack.
Disskussion: Vad tycker du om Quakenet? skulle det kunna komma ett nytt system som slår ut Mirc?