Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vilken jävla virus, vad ska man göra?

Postat av ali-gangzta_94 den 18 Juli 2008, 03:26
16 kommentarer · 152 träffar
Hellooo! För några dagar sen laddade jag ner en guide från bittorrent, och igår så tror jag viruset satts igång, jag fick flera popups, och Trojan.pathep i antiviruset ett flertal gånger med, den radera det gång på gång, och idag har jag oxå fått massa sånt, pop ups och virus raderingar.

Jag har kört flera "full scan" och använt "regedit" i safemode tolken, där det vissa: HKEY_CLASSES_ROOT\\ 2;\\\\\ 2;\\\\exefile& #92;\\\\\& #92;\\\\\& #92;shell\\\\& #92;\\\\\& #92;\\\\\o pen\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\command filen; Default och nåt knäppt på slutet, "%1".* eller nåt sånt. och varje gång jag startar datorn så får jag en "ballong" som säger; Brandväggen är avstäng klicka här för att aktivera blablabla, och vissa gånger när jag ska göra en fullscann, försvinner Symatec ikonen när jag klickar på den, sen måste jag till c/blabla/programs files för att starta upp det, och när jag klickar på ikonen igen försvinner den, som om viruset försöker lura mig att antiviruset är på eller nåt.
Och så kan jag inte starta nåt program från start menyn, det bara blinkar till och inget händer. Så, vad fan ska jag göra?
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..