Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Ta bort den oranga färgen och sätt dit något med ljusblåa som du redan har, samma sak med den organge texten, byt ut den mot svart/grå eller ljusblåa. Sen ska du inte blanda svenska med engelska!
tycker det ser bra ut... En tanke bara.... länkarna högst upp för sidnavigation som blir gula när man trycker. Jag tycker du borde ha ngn övergång till main, så att du har överdelen av main lite gulaktig. Effekten av att det är flikar blir bättre då imo.
#14 Tycker dock inte man ska ''klaga'' för mkt på den designen, tycker istället att du kan ha det som det är dock är det bekymmer att du har blandat ihop svenskan och engelskan :) Tycker även att ni ska fixa sidan på engelska, så alla som besöker den ska förstå, vet inte om ni har tänkt ha den privat menmen. Hur långt tog det att göra den?
# 16 Texter och sånt är inget som jag har lagt ner så mycket tid på, mer som ett stress moment. Jag har jobbat, lite då och då, har inte haft någon tid att jobba i streck, så jag kan inte avgöra det.
Självklart kommer sidan vara på engelska, och texterna är bara för utfyllning, kanske ett misstag som jag gjorde, men det blevsom det blev.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
edit: såg helt okej ut men ere inte SK:s sida fast i lite olika färger.
testa att kopiera genvägen och klistra i webbläsaren.
Hepp inte det nej, ser ut att det blir ett mellanrum i bilder-a
#6 Ska fundera på en färg så ska jag jämföra.
funka me gjorde de ;D
Annars 9/10!
#12 Färgen ska bytas. Texten ska minskas lite i Boxen.
Kom med något nytt var lite kreativ.
Självklart kommer sidan vara på engelska, och texterna är bara för utfyllning, kanske ett misstag som jag gjorde, men det blevsom det blev.
#18 ser ingen stor likhet.
Okej, ber om ursäkt :)