Hej, jag har nyss startat upp en flashspel hemsida.
Jag behöver nu er hjälp för att förbättra den.
Vad tycker ni är bra och vad tycker ni är dåligt? Kommentera gärna designen samt innehållet.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Nej däremot kan du göra från din egna telefon att du väljer avsändaren t.ex. om jag heter xelone på din telefon kan jag göra så att det står GUD, heybabberiba, alghrens båtar , you name it. vad som helst. Och du kan då inte se på något som helst sätt att det är jag som skickat eller svara !! =D
#5 Han menar att du från din egen telefon,kan ändra namnet på hans kontakt i sin egen telefon,så tex om du heter xelone på hans telefon kan han välja så han heter GUD, eller så kan du göra det själv men det är inte alls lika enkelt.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Nej, det går inte.
val. Kan ju lätt ta bort det också när "det" är över. :)
Eller menar du att jag ska göra det själv så att jag automatiskt tänker
"Vem är detta?" och simpelt strunta i SMS:et?
men googla?
För att svara på #8's fråga så har jag en HTC Touch Pro 1.
Denna här alltså http://en.wikipedia.org/wiki/H TC_Touch_Pro
Får väl se om jag drar upp hela historien angående allt det här
eller om det förblir borta från fragbite.