Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag har inte snott något. jag får därimot andvända bakgrunden.. kaninen har jag inte frågat om :S, men lixom hur många orkar göra en egen kanin.. >.< bakgrunden är inte så från början heller, det ligger på mer brushes.
rätt fräsh men det är nått som saknas, känns lite tomt, om du kanske skulle lägga till någonting högst upp i bilden eller i vänsta hörnet högst upp, kanske en kanin som kolla neråt eller nått.
Tackar, #22 jo, men igentliggen är det kanska standrad om man kollar på andra bilder.. lixom klipper in och redigerar om, osv (: jag har ju gjort om bilderna också så har ju inte klippt in direkt och låtit dom vara där (:
#24, det är okay att använda stockbilder och andra resurser för ett arbete, men när arbete BARA vilar och förlitar sig på de inklippta bilderna så blir det pannkaka.
allt e snott o så och kaninen e på tok för mörk. lite ljus borde puffa upp bilden en aning och den skulle få 6/10, men den får helt enkelt bara en femma
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
1/10
Seriöst vad tänkte du på när du gjorde bilden? Har aldrig sett någon fulare.
PINSAMT!
man ska även klä sig i bubbelplast...!
men om du bara tar lite o klipper in är det inte lika svårt längre, hehe.
Men bilden var ju fin i sig :)
8/0
Gillade stuket på den ;)
Om kaninen hatar en varför är den då glad?
Woops läste precis att i princip inte gjort något själv.
#15 dude where is my car? :D
langa upp en bild i paint du. där gör du allt själv,
POÄNGEN MED ps är ju kanske att de ska mkt lättare?
vist han ha snott sakerna, men den är endå fin, 7/10
hehe, såg den filmen idag ;>
Fin bild, inte så svår att göra med massa olika brushes bara.
Snygg, men byt font på texten imo