Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem vid kompilering (c++) vs2005

Postat av FrozenSnake den 9 Februari 2008, 13:54
4 kommentarer · 40 träffar
Jag får dessa fel när jag ska kompilera min kod i VS2005

c:\\program\\microsoft visual studio 8\\vc\\platformsdk\\include\\w innt.h(222) : error C2146: syntax error : missing ';' before identifier 'PVOID64'

c:\\program\\microsoft visual studio 8\\vc\\platformsdk\\include\\w innt.h(222) : error C4430: missing type specifier - int assumed. Note: C++ does not support default-int

c:\\program\\microsoft visual studio 8\\vc\\platformsdk\\include\\w innt.h(5940) : error C2146: syntax error : missing ';' before identifier 'Buffer'

c:\\program\\microsoft visual studio 8\\vc\\platformsdk\\include\\w innt.h(5940) : error C4430: missing type specifier - int assumed. Note: C++ does not support default-int

c:\\program\\microsoft visual studio 8\\vc\\platformsdk\\include\\w innt.h(5940) : error C4430: missing type specifier - int assumed. Note: C++ does not support default-int

Har lagt till d3d9.lib och följande libs, bins etc

http://partyhour.gotdns.com/cp p/options.jpg

Funkar att kompilera i VC++ 6.0.

Eftersom det funkar att kompilera i VC++ 6.0 så är det inge fel på

koden utan någon inställning. Så någon som vet hur jag fixar det? =)
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..