1
Apache ? :S
Postat av timmpiie den 9 Januari 2008, 23:48
2 kommentarer · 276 träffar
jag har installerat Apache, och det funkar som det ska när jag startar det osv. när jag startar om det med restart knappen, men sen när jag trycker på exit så får jag inte igång det igen, bara om jag tar bort det och laddar ner det på nytt. sen när jag försöker starta det men misslyckas. Då så kommer detta meddelande upp;
(OS 10048)Only one usage of each socket address (protocol/network address/port)
is normally permitted. : make_sock: could not bind to the address 0.0.0.0:80 bi listening sockets avaible,
shutting down
Unable to open logs
Not the errors or ,essages above, and press the key to exit ...
nån som vet vad jag ska göra för att få igång det, det kanske är världens enklaste grejj, men jag är inget proffs (A)
Tack på förhand óch ni som inte tror sig veta eller har en vettig kommentar kan ju lika gärna strunta i att skriva ;D
(OS 10048)Only one usage of each socket address (protocol/network address/port)
is normally permitted. : make_sock: could not bind to the address 0.0.0.0:80 bi listening sockets avaible,
shutting down
Unable to open logs
Not the errors or ,essages above, and press the key to exit ...
nån som vet vad jag ska göra för att få igång det, det kanske är världens enklaste grejj, men jag är inget proffs (A)
Tack på förhand óch ni som inte tror sig veta eller har en vettig kommentar kan ju lika gärna strunta i att skriva ;D