Alla bilder blir mörka[PS CS3]
Hejsan, jag har ett problem med mitt Photoshop CS3, problemet är att varje bild jag öppnar blir väldigt mörk. Alltså, bilden blir jättemörk så jag knappt ser den men det är bara i PS som det blir så, sparar jag bilden och öppnar den i paint eller dylikt så är den så ljus som den ska vara. Jag har ominstallerat PS, letat efter inställningar i Photoshop, omformaterat och köpt nytt grafikkort men ingenting fungerar. Jag kan även tillägga att det inte var så för en tid sedan, en dag när jag öppnade photoshop så var det så och sen avinstallerade jag det och installerade så funkade det sen kom samma problem upp och nu försvinner det inte. Någon som vet vad det är för problem?
Seriösa svar tack!
Väldigt låg crit chance, skulle satsa på ett par lacuni samt uppgradera dina gems till 80% critdmg iaf på dina vapen, byta ut legs mot ett par gold diggers med hög str, byt ringar o ammy så du får lite attackspeed o mer critchance
Ska man köpa lacuni med crit utan stats då eller? Det kostar väl några miljoner om man vill ha crit och typ 100+ str?
Är mina vapen ok? Haft dem sedan länge, kanske finns någon legendary många kör med som mh/oh?
Echoing fury i MH är typ prio, ett tips är att söka runt länge på AH innan du köper något så kan du hitta ett fynd
5 set IK är inte något att ha heller.
Även lacunis, men som #6 Säger kommer ett par bra lacunis kosta.