Tjo!
Nu har jag gjort något som inte alls passar mig (ifall ni nu inte märker det). Jag har nämligen gjort ett utkast på en klansida..
http://www.artmaders.se/klansi da.htm
Ber om ursäkt för den långa laddningstiden, dock blev jag sjuhelvetes galen på gif och IEs stöd för png, så vasche. Här får ni en .jpg!
Högra sidan är väl mest crappy, och jag vet att det ser ut som att det står "dan" i headern, men det får ni klara av.
I äkta klansida-style kan det också vara så att man behöver scroll ner för att kunna läsa den första nyheten.
Ge konstruktiv kritik om ni vill, tack.
+ Ser inte ut som alla andra
- Mörk
- För lite text. Vill se mera! :D
- Menyn. För stel och tråkig.
Kommer med mer saker senare! :)
Kalasboll, du lyckas som vanligt.
Är inte så bra på att ge kritik men fortsätt sådär:)
8/10 (A)
Upplägget var åthelvete, senaste nyheterna och senaste tråderna förstör ganska mycket.
Som sagt, strukturen på upplägget är väldigt unik och bara jobbig.
Så, nu har du fått mitt ord :)
Vill gärna se hur sidan ser ut senare när det bara inte är en bild. Återkommer gärna med kritik då.
#2 Aha, tack det visste jag faktiskt inte (noob).
- Mörk
Svar: Den gjordes 06.20 på morgonen då jag var väldigt känslig för ljus "haha". Nej men det blev så bara, får jag tänka på.
- För lite text
Svar: Oj, vart? =)
- Menyn. För stel och tråkig.
Svar: Nästan det enda jag tyckte var lite skojsigt, jämför dock med "senaste" delarna som jag tyckte blev riktigt tråkiga.
Tack wiB.
#3 Haha (:
#4 Kanske det :)
Tack (:
#7 Hehe jo kanske. Fler färger it får bli. Tack.
#8 Utrikiskan är Lorem Lipsum vilket har använts som utfyllnadstext i flera 100 år =)