Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nytt Projekt, Söker Kumpaner!

Postat av RIDDE- den 4 Augusti 2004, 16:31
7 kommentarer · 77 träffar
Tjena. Har länge gått och spånat på en idé som jag tror kommer bli fet, ifall man genomför den. Kommer inte avslöja vad det handlar om, men jag kan avslöja så mycket som att det handlar om klansökeri och counter-strike. Nu är det så att jag inte är den bästa på programmeringen, har bara gått Kurs A änsålänge. Och min kollega känner att han inte har all den tid projektet kommer kräva, Så nu sitter jag här och letar efter 1-3 PHP-programmerare som ska hjälpa mig att genomföra detta projekt.

Allt är ideéllt, och ifall vi skulle få ut några pengar på projektet så delas dom upp mellan Crew'et.

Du ska:
- .. vara väl insatt i PHP-programmering.
- .. ha sysslat med webbutveckling och programmering ett bra tag.
- .. vara minst 16 år.
- .. ha tid och intresse i överflöd.

Du som känner att detta stämmer på dig kan skicka ett PM till mig, om vi är intresserade av dig och dina kunskaper så kommer vi kontakta dig och skriva mer grundläggande vad projektet går ut på.

I PM'et ska det stå:
- Ålder.
- Vart du bor.
- Tidigare erfarenheter inom webbutveckling. (meriter, gärna länk)
- Hur länge du sysslat med PHP-Programmering.
- Villka databaser du använder, tex. MySQL osv.

Detta projekt har stora chanser att bli stort.
Bara seriösa svar TACK!

MVH ridde

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..