Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Fin kopia av Gamepassions logotype som jag gjort, under "latest work". Sen även samma font på din logo. Vet att GP inte direkt har upphovsrätt på fontet, men du kanske vill bli ansedd som en copycat?
Fixa engelskan, skriv inte vad du nickar för något, det nicket är f.ö riktigt barnsligt. Ful header med ful font, stör mig också på att du, såsom många andra tror att du är något slags designföretag - du kan uppenbarligen inte mycket om design då du ber om vad VI skall förbättra åt DIG.
-
Glossy
För mörk
Inget tänk bakom sidan. Bara spontant.
Fixa med typografin. Kör inte bara standard på allt. Byt radavstånd,
ordavstånd, teckenavstånd, färger osv..
headern liknar egentligen gamepassion men är för ful för att bli ansedd som liknande
-100/10
latest work är bland de fulaste jag sett, speciellt det "are you using the great of all time" och den 100% fake från gamepassion, sen var den sista från good-tutorials, och att gps logga är snyggast hahaha jag skrattar..
info ikonen är ful
texten är okej, iallafall färgerna, att du inte kan engelska är en annan femma.
Positivt: Stilrent och bra. Inga stora bilder, som i och för sig kan vara snyggt det med om man gör det på rätt sätt.
Negativt: Headern är som #47 säger ganska så bajtad från GP, sen gillar jag inte menyn riktigt, lite mindre textstorlek eller kom på någon annan design för menyn. Gillar den inte i alla fall.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Jag bad om konstruktiv kritik, vad är dåligt, varför är det dåligt..
inte massa whine..
#7 Det är lugnt, jag är 15...
sluta göra allt "glowy-style", så allt ser ut att glänsa.
det är bara fult i vilket fall.
byt font, "luna bar" har aldrig varit bra.
ändra färger, svart passar inte, way to dark.
inte speciellt mycket nytänkande över huvudtaget
Vad är den till för, och varför gör du reklam för dig själv på framsidan? :D
Ja, bilden i mitten under "latest work" den ser ut som GPs wallpaper, men jag kommer ju göra mer och mer bilder, så jag kommer byta de som står där...
tack för kritiken..
----
MINUS:
gloossy var så IGÅR.
menyn anpassad för synskadad?
sedan tycker jag texten sträcker sig förlångt innan det blir radbrytning.
Japp, stor sida.
mvh
elitasson
Inget
-
Glossy
För mörk
Inget tänk bakom sidan. Bara spontant.
Fixa med typografin. Kör inte bara standard på allt. Byt radavstånd,
ordavstånd, teckenavstånd, färger osv..
Btw, Amel låter som Kamel.
De betyder ju att du har gjort ett bra jobb eller?
Nice work amel
navigationen liknar =
http://www.avivadirectory.com/ photoshop/vista-style-nav-bar /
1 av 10
headern liknar egentligen gamepassion men är för ful för att bli ansedd som liknande
-100/10
latest work är bland de fulaste jag sett, speciellt det "are you using the great of all time" och den 100% fake från gamepassion, sen var den sista från good-tutorials, och att gps logga är snyggast hahaha jag skrattar..
info ikonen är ful
texten är okej, iallafall färgerna, att du inte kan engelska är en annan femma.
avrunda:
bra= färgen på fonten
dåligt= allt
edit:
påstår du att du passar som lärare? du måste skoja..
http://www.fragbite.se/?thread ID=367337
Annars bra.
länka gärna vart man kan hitta den eller skicka den på något vis tackar :=))::
http://www.dafont.com/theme.ph p?cat=603
http://www.gamepassion.se /
ser du någon likhet?
Negativt: Headern är som #47 säger ganska så bajtad från GP, sen gillar jag inte menyn riktigt, lite mindre textstorlek eller kom på någon annan design för menyn. Gillar den inte i alla fall.
2/10