1
Hjälp med Skolarbete(MYCKET VIKTIGT)
Postat av Hormos den 17 April 2007, 11:55
14 kommentarer · 7 215 träffar
EDIT: Till er som håller på med samma övning så har jag klarat uppgiften :)) Bara att skicka ett pm så får ni ladderschemat.... :)))
Jag går andra året på gymnasiet och håller på med sista övningen på "kulhissen" med P&L Styrteknik (Grundkurs) Jag håller på med Lab.11 Som är OMÖJLIG:S. Och nu frågar jag er fragbitare och hjälp, jag har programerat såhär :
LD X10
AND X4
SET M0
LDI X4
RST M0
LD M0
OUT Y5
LDI X6
OUT C0
K1
LD X5
RST C0
LD C0
SET M1
LD X5
RST M1
LD M1
OUT Y3
LD X5
SET M2
LD X4
RST M2
LD M2
OR M3
OUT Y4
LD X7
ANI X10
SET M3
END
Plast fungerar ej och Metall fungerar felfritt. Ni som ej vet vad detta är behöver ej kommentera. Och snälla skippa onödiga kommentarer. PS. Inte ens våran lärare kan denna uppgift. Tack på förhand.
ÄDDIT: För att göra tråden så seriös som möjligt vill jag ställa fråger till dem som håller på med styrteknik B.
Tycker ni det är lätt eller svårt?
Är det lärorikt?
På en skala till 1-10 Hur kul är det tycker du?
peace!
Jag går andra året på gymnasiet och håller på med sista övningen på "kulhissen" med P&L Styrteknik (Grundkurs) Jag håller på med Lab.11 Som är OMÖJLIG:S. Och nu frågar jag er fragbitare och hjälp, jag har programerat såhär :
LD X10
AND X4
SET M0
LDI X4
RST M0
LD M0
OUT Y5
LDI X6
OUT C0
K1
LD X5
RST C0
LD C0
SET M1
LD X5
RST M1
LD M1
OUT Y3
LD X5
SET M2
LD X4
RST M2
LD M2
OR M3
OUT Y4
LD X7
ANI X10
SET M3
END
Plast fungerar ej och Metall fungerar felfritt. Ni som ej vet vad detta är behöver ej kommentera. Och snälla skippa onödiga kommentarer. PS. Inte ens våran lärare kan denna uppgift. Tack på förhand.
ÄDDIT: För att göra tråden så seriös som möjligt vill jag ställa fråger till dem som håller på med styrteknik B.
Tycker ni det är lätt eller svårt?
Är det lärorikt?
På en skala till 1-10 Hur kul är det tycker du?
peace!