Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Går du på hyper island eller etc tycker jag du kan avancera det mera, skissen var ganska tråkig och död. Få den mer livlig med mer saker runt om tex. Men gör du den endast för personligt bruk är den helt okej.
Skulle dock valt en annan färg på "kontakt" den bryter lite från den gröna tråden du har genom hela sidan.. Sedan det gröna fältet "copyright" osv borde du byta ur tar alldeles för mkt plats med dess "skära" gröna färg. Lite mer neutral grön på den så den försvinner in i mängden.
#14 Håller på med olika idéer till en sida som ska användas för att presentera mina arbeten så fler jag kommer förhoppningsvis titta in på sidan. Läser inte webbdesign och grafik om det är det du menar, hemmaknåpare =)
#15 Tacktack. Har DU något speciellt önskemål på färger?
#16 Va roligt!
#17 Skolboken? =) Nu när du säger, kontakt-rutan ligger inte alls på samma gröna tråd. Ska ta en titt på sidfoten också. Tack :)
#18 Så roligt! Jo det blir så om det blir den här jag använder :)
#19 Skolboken = mycket välgjort... Enligt mig ska en portfolio vara ren, och med raka linjer som inte gör att användaren står som ett frågetecken. En portfolio-sida skall passa till skit-tuffe Erik 20 år men även egen-företagar Agda 61 år.
Anser därför att många har fel här när dom säger
"ser typ ut som en tidning för inredning... typ sånt som mamma kollar på ibland.. stilren men inget som tilltalar mej"..
Nae men det var en riktigt snygg sida faktiskt, som #21, mogen och väldigt användarvänlig (aktuell också) Men som sagt, finna alltid saker att förbättre, som lite färger och så. 9/10 Bra jobb.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#2 Det är en skiss som är framarbetad, ja. =]
#6 Jag tyckte den va skön, men finns fler alternativ :)
#7 Lite otydligt där ja..
#8,11 Får se om det är något jag känner behövs ändras, tack för tipset.
#9 Blev kanske lite stelt?
#10 Som jag precis skrev, den kanske blev lite stel?
#12 Jadå. :)
Skulle dock valt en annan färg på "kontakt" den bryter lite från den gröna tråden du har genom hela sidan.. Sedan det gröna fältet "copyright" osv borde du byta ur tar alldeles för mkt plats med dess "skära" gröna färg. Lite mer neutral grön på den så den försvinner in i mängden.
DOCK! <c>HELA SIDAN</c>
#15 Tacktack. Har DU något speciellt önskemål på färger?
#16 Va roligt!
#17 Skolboken? =) Nu när du säger, kontakt-rutan ligger inte alls på samma gröna tråd. Ska ta en titt på sidfoten också. Tack :)
#18 Så roligt! Jo det blir så om det blir den här jag använder :)
Anser därför att många har fel här när dom säger
"ser typ ut som en tidning för inredning... typ sånt som mamma kollar på ibland.. stilren men inget som tilltalar mej"..
n0ll k0ll imo.
#21 Ska bli :)
#22 Du föredrar en sida utan ett mönster som bakgrund?
#23 Va kul!