Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Projekt: Extremsportportal.

Postat av morphed den 22 Mars 2007, 01:13
18 kommentarer · 121 träffar
Tjena Fragbite.

Jag och ett par grabbar till läser Företagande/Marknadsföring - Management.

Vi har haft planer på en webportal för extremsportare, i grund och botten är det tänkt att vi ska fungera som en nätbaserad tidning med lite "community" funktioner för våra medlemmar. Diskussionsforum etc.

Vi har en budget att röra oss på förtillfället och vi knyter även kontakter och samarbetspartner så det står härliga till.

Varför jag vänder mig till Fragbite är för att jag är på jakt efter:

* En grafiker /för webplatsen
* En kodare /php&mysql pref.

(Jag själv kan bara hantera python/php, sen är jag inte direkt haj på grafik heller så)

Anyway,
Ingenting är gratis och om du är intresserad kan vi komma fram till en betalningsplan t.ex. en viss provision av våra inkomster som kommer att komma ifrån reklam samt våra samarbetspartners.

Men kontakta gärna vid intresse (dra iväg ett PM här på FB helst) så kan vi diskutera övriga detaljer.

Eftersom jag måste ge upphov till en vettig diskussion är jag nyfiken på följande;

Extremsportar du och isåfall vad?

Adrenalin, det gillar vi?

54 personer har röstat

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..