Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Design

Postat av darksunday den 11 Mars 2007, 13:01
179 kommentarer · 253 träffar
Då jag är trött på detta oändliga tjaffset ifrån Davitto, som inte förstår vad ordet Community innebär, trots att jag upprepade gånger förklarat för honom, att det inte innebär ORGANISATION.

Sedan att han går in i vår kanal, och skriver totalt meningslösa och oppassande saker, för att sedan påstå att vi är oseriösa.

Låt mig tillägga en logg på detta :

Här bevisar han att han kan engelska ;

///////////////////////////// ////////////////////////////// //

(18:54:38) (Daviidh) community = organisation

(18:54:40) (Daviidh) ok

(18:54:42) (Daviidh) ska prata med dig

(18:54:42) (MR|Cookieness) Nej nej nej

(18:54:44) (MR|Cookieness) Helt fel :)

(18:54:50) (MR|Cookieness) community är inte en organisation :)

(18:54:51) (Daviidh) Man gör inte reklam i andra kanaler

(18:55:02) (Daviidh) Man frågar inte om kritik på fragbite (alla är ju seriösa där)

(18:55:10) (Daviidh) Organisation Community sak samma

(18:55:13) (MR|Cookieness) Nej

(18:55:13) (Daviidh) community är engelska bara

(18:55:14) (MR|Cookieness) Fel

(18:55:17) (Daviidh) om du inte visste..

(18:55:21) (MR|Cookieness) community, på svenska möjligen kommunitet eller gemenskap,

(18:55:26) (MR|Cookieness) beteckning för en mötesplats på Internet.

(18:55:30) (Daviidh) jo jag har kollat

(18:55:35) (MR|Cookieness) gemenskap; samfund; samhälle; befolkningsgrupp. Används ofta i betydelsen religiös församling etc.

Här visar han hur proffsig han är ;

(18:56:23) (Daviidh) jag har jobbat med 1000 organisationer

(18:56:25) (Daviidh) jag vet allt

(18:56:26) (MR|Cookieness) Märks :)

(18:56:27) (Daviidh) tydligen inte ni

Anledningen till att jag inte vill ha kvar tråden, är för att många håller sig inte inom ramen utav det gällande ämnet.

Jag vill tacka dem som har givit oss KONSTRUKTIV kritik, och det är givetvis något som vi kommer att ta till oss när vi jobbar på sidan.

Och för er som verkar ha missat skolan, eller bara är lite efter ;

"Konstruktiv kritik kallas kritik som inte bara pekar på svaga punkter i det kritiserade utan även inbegriper förslag på förbättringar." - www.Susning.nu

Det innebär alltså att, "fuwlt" - inte är konstruktiv kritik.

Den rätta formlen för konstruktiv kritik är följande ; "Knapparna är lite förstora, tror att det hade blivit lite bättre om ni förminskade dem lite, samt ändrade bakgrundsfärgen till rosa."

Sådär, nu har ni lärt er någonting.

Jag kommer hädanefter inte ens att ta del i denna diskussionen, då den enbart leder till en massa skitsnack.

Davitto, innan du börjar gnälla på folk, så bör du växa upp och lära dig själv hur man uppför sig.

Du hade inget svar på min fråga förut, och jag antar att du fortfarande inte har det?

Lycka till :)
Föregående tråd
Nästa tråd

179 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 179 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..