Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Projekt

Postat av Gabriel den 2 December 2006, 13:15
24 kommentarer · 180 träffar
Hej.

För ett tag sedan lade jag upp en tråd om ett projekt som skulle kunna jämföras med Blocket.se , fast för webbutvecklare.
Allting flöt på bra men tyvärr fick vi problem redan från starten med designen.

Så nu letar jag efter någon/några som är intresserade av att hjälpa till och komma igång med det här projektet.

Vi behöver någon som kan göra designen till sidan. Du skall bemästra XHTML, CSS och såklart ha en känsla för färg och grafik.

Vi behöver även någon som kan koda sidan med de funktioner som vi anses behöva. Sidan skall kodas i PHP så du som är intresserad bör alltså kunna PHP och mysql hantering.

Någon kommer förmodligen fråga vad ni får ut av det här.
Från en början kommer allt arbete ske ideellt men vi satsar framåt och räknar med att börja få in en vinst med sidan efter en tid. Då kommer även allt arbete att belönas.

Så är någon intresserad eller har någon fråga så dra av ett PM här på Fragbite så svarar jag så fort jag kan. Är du intresserad så glöm inte att skicka med adress till något gjort arbete.

Mvh Kalasboll
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar