1
samling av mina sidor.
Postat av Gaypelle den 24 Juni 2006, 02:27
120 kommentarer · 167 träffar
Tjena tjena, mitt namn är Philip Johansson!
Jag har jobbat och slitit med grafisk formgivning i över tre år nu.
Jag har gjort en väldigt, väldigt simpel 'php-kodad' samling av mina hemsidor jag gjort.
NOTERA; det är ingen speciell design på "portfolion", utan det är bara bilder och kod, så..
www.e-studio.se/portfolio
Skulle gärna vilja ha lite konstruktiv kritik, exempelvis. "SIDA 3: Tycker loggan inte passar in i den ljusa bakgrunden, så du kan ändra, det och det.." och så vidare :)
Säg gärna vilka som ni tycker är finare än andra och vilka som är fina.
Tack för mig!
/Med vänliga hälsningar, Phlyma!
-
Jag säljer sidorna nu - communityn kostar 300 kronor, klansidorna kostar 200, och övriga kostar 100-300.
Ni kan privva mig på ircen, jag nickar Madgames|phlyma - eller madg|phlymaway
ni kan skriva till mig när jag är off, för jag läser det dagen efter i min 'inbox'.
eller maila till Phlyma@hotmail.com
bye!
RIPPA INTE!
Jag har jobbat och slitit med grafisk formgivning i över tre år nu.
Jag har gjort en väldigt, väldigt simpel 'php-kodad' samling av mina hemsidor jag gjort.
NOTERA; det är ingen speciell design på "portfolion", utan det är bara bilder och kod, så..
www.e-studio.se/portfolio
Skulle gärna vilja ha lite konstruktiv kritik, exempelvis. "SIDA 3: Tycker loggan inte passar in i den ljusa bakgrunden, så du kan ändra, det och det.." och så vidare :)
Säg gärna vilka som ni tycker är finare än andra och vilka som är fina.
Tack för mig!
/Med vänliga hälsningar, Phlyma!
-
Jag säljer sidorna nu - communityn kostar 300 kronor, klansidorna kostar 200, och övriga kostar 100-300.
Ni kan privva mig på ircen, jag nickar Madgames|phlyma - eller madg|phlymaway
ni kan skriva till mig när jag är off, för jag läser det dagen efter i min 'inbox'.
eller maila till Phlyma@hotmail.com
bye!
RIPPA INTE!