Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nytt projekt?

Postat av iamjonas den 23 April 2006, 15:08
11 kommentarer · 155 träffar
Hejsan alla.

Har tänkt på att starta ett webb/php projekt, där jag ska utveckla mina kunskaper inom php:n.

Vet dock inte vad som skulle vara bra, därför frågar jag er, har ni några önskemål eller ideer, tänkte mig någon slags databas där man ska kunna söka på olika saker. Tänkte mig en fuskdatabas där folk ska kunna anmäla fuskare, men så sökte jag lite i forumet och det var flera som hade tänkt samma sak och inte gjort klart det, så det blir inget med det. (kanske en simpel)

Men tillbaka till projektet.

Designen kommer vara mycket enkel med css/xhtml validerad såklart. Med så lite bilder som möjligt för att 56k:are ska kunna använda sig av sidan.

Så ifall ni har några förslag på en websida som ska handla om något, tala gärna om det för mig.

*Kom på en sak för stunden, det finns många Engelska sidor som samlar mkt på "fina sidor". Kanske en svensk version av det?

Om det finns folk som vill hjälpa till med detta kan ni alltid dra iväg ett pm eller ett mail (jonas@motionstudio.se)

Ni som e intresserade av att hjälpa till, ser helst att ni klarar av antingen css/xhtml, php eller både och.

Ingenting kommer betalas då detta är för att lära sig och bli bättre på det man intresserar sig av.

Onödiga kommentarer oönskas.
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..