Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp! snälla.

Postat av Salu09 den 30 Maj 2005, 19:55
10 kommentarer · 31 träffar
Hej nu e det så här att vårat internet gick ner förra lördan. Så vi ringde supporten osv men dom hittade inge fel. Så i torsdags såg vi att en sladd var utdragen vilket allt berodde på. MEn när vi satte in den så var hela internet segt.

Vi ringde BBB igen och det visade sig vara dom som hade dragit ner hastigheten för att försöka fixa problemen som inte var nåt problem eftersom det berodde på oss.

MEn iaf så ordnade dom det och nu funkar vårat internet bra i alla avséenden utom ett. Nämligen när man lirar cs. JAg pingar så ofantligt högt. HAr väl 50 när dom andra har under 20. CA 100 när andra har 50-60-. SÅ här var det inte för en vecka 1.5 vecka sedan. Det är nåt som hänt efter vi ringt och satt i sladden igen. Tror det beror på det där när dom drog ner hastigheten :S fast dom har ju iofs dragit upp den igen.

Så jag undrar vet nån vad detta beror på. Hjälper det att installera om steam? Eller ska jag ringa BBB supporten och säga att jjag pingar högt i CS?

TAcksam för svar.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..