Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vilka drivrutiner ska jag ha?

Postat av zebronk den 15 Juli 2014, 09:50
6 kommentarer · 337 träffar
Hej. Har nu under 4 dagar forsökt att fixa ljudet på min dator. Har testat exakt allting, o de senaste jag gjorde var att resetta datorn på nytt och sen installera windows 8.1 istället för 7. Fortfarande funkar inte ljudet. Men nu kan det ju va så att det bara är drivrutinerna som fattas, så då är frågan, vilka drivrutiner? När jag går in på device manager (enhetshanteraren) så står det under ljud fliken "High defenition audio device". Jag har varit inne på realteks hemsida förut och laddat ner deras senaste drivrutiner men de har inte funkat. Vågar jag testa ladda ner från deras hemsida o testa igen nu efter resetten eller ska jag vänta tills jag är 100% säker ?

OBS: Ja jag vet att högtalarna funkar, och att ljudet är på o blabla har kollat alla dessa säkerhetsåtgärder ett x antal gånger. Har t.om varit inne i BIOS inställningarna innan windows startar för att kolla på ljudet är aktiverat. Där hittar jag dock bara "Azalia audio" som är markerat som auto, då enable inte finns. Aja

Tack :)

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..