Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Program sökes, belöning kan ges!

Postat av Sopanen den 8 Januari 2014, 20:00
23 kommentarer · 743 träffar
Tjena Fragbite! Jag söker nu ett program som jag ska försöka förklara. Det är ett ganska okomplicerat program som gör följande:

Jag tycker på en knapp (Valfri som kan bindas) så kommer en siffra upp säg 1, och klickar jag på den igen kommer siffran 2 upp osv. Den ska gå att klicka upp hela vägen till en miljon, och jag måste manuellt kunna skriva in en siffra t.ex 249194 eller liknande och sedan fortsätta därifrån till 249195 om jag skulle stänga av datorn!

Det måste gå att ha den över andra program utan att komma ivägen och ser helst att det går att göra själva programet / siffrorna större eller mindre.

Vet inte om detta finns redan, men om det inte gör det så letar jag efter någon som kan koda mig det. Kan inte mycket om kodningen men antar att det är ett lättare program att koda. Finns programet och någon kan hitta det så kan jag ge ut någon resonabel gåva i form utav ett steam spel, Skin/Champion på lol eller liknande.

Tack så mycket! Hoppas att ni litar på mig och att detta är genuint, behöver verkligen det här programmet. :)

Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..