Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet segt på kvällarna

Postat av jawzz_ak den 16 December 2013, 01:06
18 kommentarer · 452 träffar
Tjenare Fragbite!

Jag sitter på en 8Mbit lina (telia) telejack
Nu är det så att mitt internet vill ju böra dampa för mig på kvällarna, exp. När jag sitter och lirar cs så ligger jag på 30 i ping sen helt plötsligt så hoppar den upp till 2000+ping och dampar helt, det är inte bara cs som dampar, kan inte ens surfa på internet och det är ju inte bara min dator heller. Morsan dator krånglar ur oxå!

Jag har ringt telia, dom finner inget fel och har även kollat på vårat modem, där dom inte heller finner något fel. Men något jävla fel är det ju. Detta börjarde cirka för 2-3 veckor sedan och är väldigt upp och ner på kvällarna!
Jag kan ligga på bra ping i ena timmen och den andra timmen så ligger jag på 2000+ igen.. Det brukar börja runt kl 21:00...

Jag har testat att använda annan Inetkabel, annat telefonjack, annan telefonjack kabel osv osv, restartat säkert modemet över 1000 gånger..

Vore tacksam om någon kunde hjälpa mig/oss, Telia verkar ju vara kassa! men hoppas någon snäll själ här har en lösning!

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..