1
Musikspelare med crossfade
Postat av crucafixion21 den 15 September 2013, 13:12
5 kommentarer · 323 träffar
Hej pga Spotify vägrar funka som det ska när jag varje gång addar en lokal fil låt till en spellista på Spotify så krashar det varje gång så är jag i behov av en ny musikspelare med crossfade funktion.
Och inte Winamp eller Windows Media Player.
Winamp crossfade är för jobbigt o avancerad jag vill bara dra ett streck hur många sekunder crossfade jag vill ha och inget mer deras är extremt efterbliven och ibland när man pausar en låt i slutet så fortsätter crossfaden låta även fast jag har pausat låten.
Windows Media Player funkar men då måste jag sitta o lägga till låtar i en playlist varenda gång.
iTunes crossfade funkar gö aldrig så den är inget o snacka om ...
Så snälla jag lyssnar på vääääldigt mycket musik vid datorn så please snälla säg att det finns en enkel jävla normal musikspelare typ som Spotify som har en simpel jävla crossfade.
Så berätta gärna om du vet någon bra och enkel
Och inte Winamp eller Windows Media Player.
Winamp crossfade är för jobbigt o avancerad jag vill bara dra ett streck hur många sekunder crossfade jag vill ha och inget mer deras är extremt efterbliven och ibland när man pausar en låt i slutet så fortsätter crossfaden låta även fast jag har pausat låten.
Windows Media Player funkar men då måste jag sitta o lägga till låtar i en playlist varenda gång.
iTunes crossfade funkar gö aldrig så den är inget o snacka om ...
Så snälla jag lyssnar på vääääldigt mycket musik vid datorn så please snälla säg att det finns en enkel jävla normal musikspelare typ som Spotify som har en simpel jävla crossfade.
Så berätta gärna om du vet någon bra och enkel