1
Platsbokning till LAN
Postat av tulpanftw den 25 December 2012, 23:25
3 kommentarer · 390 träffar
Hej Fragbite!
Jag driver en LAN förening som arrangerar både mindre och större LAN. Nu har vi kommit till den stund då vi vill att våra deltagare ska kunna boka sina platser i förväg! På våra tidigare LAN så har vi givetvis erbjudit förhandsbokning av biljetter, men dock inte utav en specifik plats! Vilket vi nu vill införa.
Därför söker vi nu någon som kan göra oss ett sådant boknings system.
Det behöver inte vara någonting avancerat!
Vi vill alltså ha en platsbokning, och när man valt platsen och fyllt i personuppgifter så ska datan skickas iväg till oss, och när vi bekräftat så ska platsen markeras som Upptagen.
Vi vill fortfarande att man betalar kontant så därför behövs det ingen "speciell säkerhet" för konto information eller dylikt.
Kan du göra detta?
PM:a mig!
Vi erbjuder givetvis betalning, hur mycket och vidare information tar vi i PM.
Tack på förhand!
Bjuder på stavfel/särskrivning.
EDIT: Hittat hjälp!
Tack för alla svar!
Jag driver en LAN förening som arrangerar både mindre och större LAN. Nu har vi kommit till den stund då vi vill att våra deltagare ska kunna boka sina platser i förväg! På våra tidigare LAN så har vi givetvis erbjudit förhandsbokning av biljetter, men dock inte utav en specifik plats! Vilket vi nu vill införa.
Därför söker vi nu någon som kan göra oss ett sådant boknings system.
Det behöver inte vara någonting avancerat!
Vi vill alltså ha en platsbokning, och när man valt platsen och fyllt i personuppgifter så ska datan skickas iväg till oss, och när vi bekräftat så ska platsen markeras som Upptagen.
Vi vill fortfarande att man betalar kontant så därför behövs det ingen "speciell säkerhet" för konto information eller dylikt.
Kan du göra detta?
PM:a mig!
Vi erbjuder givetvis betalning, hur mycket och vidare information tar vi i PM.
Tack på förhand!
Bjuder på stavfel/särskrivning.
EDIT: Hittat hjälp!
Tack för alla svar!