1
Slå ett slag för CS:GO, projekt
Postat av d1ck j0nes den 5 Maj 2012, 22:34
8 kommentarer · 216 träffar
Som topic.
Någon som har lust att slå ett slag för CS:GO och dra igång något litet projekt som gynnar communityn?
Jag tänker givetvis inte på någon heltidssyssla, utan något att peta med lite då och då som kan vila på Google Code eller liknande.
Jag tänkte något i stil med:
- något WC3FT-liknande för CS:GO?
- Deathmatch? Om man antar att Valves inte blir någon höjdare/behöver justeringar.
- X-Spectate-liknande motsvarighet med extra grädde?
- Webb-baserad server browser?
- Webb-GUI för att administrera server? Linux/Win
Är någon intresserad eller bara vill släppa några idéer, skriv på. Jag är ingen expert på något av detta, och antar att de flesta här inte är det heller. Att lära sig något nytt är ju aldrig fel!
Någon som har lust att slå ett slag för CS:GO och dra igång något litet projekt som gynnar communityn?
Jag tänker givetvis inte på någon heltidssyssla, utan något att peta med lite då och då som kan vila på Google Code eller liknande.
Jag tänkte något i stil med:
- något WC3FT-liknande för CS:GO?
- Deathmatch? Om man antar att Valves inte blir någon höjdare/behöver justeringar.
- X-Spectate-liknande motsvarighet med extra grädde?
- Webb-baserad server browser?
- Webb-GUI för att administrera server? Linux/Win
Är någon intresserad eller bara vill släppa några idéer, skriv på. Jag är ingen expert på något av detta, och antar att de flesta här inte är det heller. Att lära sig något nytt är ju aldrig fel!