1
Bild till Youtube-kanalen
Postat av keewsay den 11 Februari 2012, 23:16
0 kommentarer · 225 träffar
Hey slackers.
Jag håller på med editering och jag lägger ut mina klipp på Youtube, det jag editerar är mest alla Cod spelen och kommer nog hålla på med editering i ett bra tag.
Jag har ju självklart en kanal, men en fräsch bild har jag inte :/
Så.. Jag ber nu snällt till dig som verkligen orkar fixa till en fräsch eller stilig bild till mig som jag kan använde som Profilbild eller vad man ska kalla det i youtube.
Det du behöver veta är väl mest att bilden helst ska ha texten: IF.
Som då är en förkortning efter namnet på då youtube kanalen och teamet.
--
Ni kanske undrar varför jag vänder mig till er, för jag kommer säkert få se att ni flesta kommer länka bilder som inte är så... Seriösa.. Men jag hoppas att det finns en fin själ där ute!
Har du frågor eller behöver du mer info? Skicka pm bara :) Det skadar inte!
Tack!
//keewsay
Jag håller på med editering och jag lägger ut mina klipp på Youtube, det jag editerar är mest alla Cod spelen och kommer nog hålla på med editering i ett bra tag.
Jag har ju självklart en kanal, men en fräsch bild har jag inte :/
Så.. Jag ber nu snällt till dig som verkligen orkar fixa till en fräsch eller stilig bild till mig som jag kan använde som Profilbild eller vad man ska kalla det i youtube.
Det du behöver veta är väl mest att bilden helst ska ha texten: IF.
Som då är en förkortning efter namnet på då youtube kanalen och teamet.
--
Ni kanske undrar varför jag vänder mig till er, för jag kommer säkert få se att ni flesta kommer länka bilder som inte är så... Seriösa.. Men jag hoppas att det finns en fin själ där ute!
Har du frågor eller behöver du mer info? Skicka pm bara :) Det skadar inte!
Tack!
//keewsay