Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bild/Tavla [Photoshop]

Postat av MutsHi den 9 November 2011, 00:41
7 kommentarer · 164 träffar
Hej Fragbite!

Nu är det så här att jag söker lite hjälp ang ett foto.

Bilden är tagen för ett tag sedan och är lite suddig vilket jag inte gillar alls. Vill att bilden ska vara så klar och tydlig som möjligt. Ska nämligen framkalla den till en tavla.

Så det jag vill ha hjälp med är att få tag på nått schysst program som "klarar" upp bilden...? Är väldigt dålig på sånt här, har haft photoshop en gång i tiden men de va lite väl komplicerat för mig. Men denna bild betyder väldigt mycket för mig så jag sk*ter fullständigt i hur komplicerat programmet är för jag ska lyckas innan jul!

För er som tror att det är nån naken bild på mig eller liknade eller bara är lite nyfikna på vad de är för bild, så är det en bild som representerar min och min flickväns datum när vi blev tillsammans. Gulligt inte sant....?

Tack för seriösa svar & även lite natt humor är ju alltid välkommet.

-----------

Undrar även om ni vet nån butik/företag som kan framkalla en bild till en tavla?
En till fråga. Hur stort är 50x70? Är det 50cm brett och 70cm högt?

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..