Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#6 Jag ska! Får bli tangentbordet, passar ju rätt bra med tanke på att jag ska spela lite nu. Brukar bli lite frustrerad när jag spelar, tack för tipset bror!
#11. Det jag vet om honom är att han utger sig för att heta "Jim Jokinen", hans nummer finns inte med på hitta eller eniro. Jag googlade därför bara numret lite spontant och fick se detta http://vemringde.se/?q=0728729994
Notera att dessa kommentarer är skrivna i augusti 2013 :)
Jag har även prints, men känns inte nödvändigt att lägga upp det eftersom att han bara skriver dryga saker som t.ex. Hej, hallå, sex osv som jag sa innan :)
Vill minnas att vi höll på med sådant tidigt i grundskolan men ialalfall. Fanns på den tiden massa tjänster typ mobil saker som man bara skrev in numret på så trilla det in hundratals sms på deras telefon bara "remember formula" i webbläsaren och spamma f5 skicka
tror gubbjäveln blir glad när hans inkorg fylls utav skräp som han inte vet vem det är ifrån
Haha, antagligen har han en ny telefon. Så nu ska ni få höra något skitroligt.
IFALL ALLA dampskickar sms till honom, så kommer hans telefon bli överhettad pga. vibrationer osv. och då pajjar skiten. :) Så, skicka runt 100-200 sms till honom så är problem solved.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
...kragen och fråga vafan han håller på med :S
Skulle uppskatta några källor där andra har skrivit om honom, tack.
Notera att dessa kommentarer är skrivna i augusti 2013 :)
Jag har även prints, men känns inte nödvändigt att lägga upp det eftersom att han bara skriver dryga saker som t.ex. Hej, hallå, sex osv som jag sa innan :)
Tack grabbar!
Han är sjuk i huvudet!
tror gubbjäveln blir glad när hans inkorg fylls utav skräp som han inte vet vem det är ifrån
IFALL ALLA dampskickar sms till honom, så kommer hans telefon bli överhettad pga. vibrationer osv. och då pajjar skiten. :) Så, skicka runt 100-200 sms till honom så är problem solved.
#34 Haha, :-D