Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Formatering av hårddisk?

Postat av Das Auto den 28 Mars 2011, 15:29
1 kommentarer · 440 träffar
Vet inte om detta är den rätta kategorien men dom som hänger här vet nog mer än vad jag vet om formatering.

Men iallafall, jag har två 500GB hårddiskar i datorn med windows på C och alla mina spel E för att inte söla ner datorn.

Nu är det så att jag vill formatera om E, (datorn har blivit lite segare och en del spel har slutat fungera så vill göra disken helt ren ist för att plocka bort del för del).

Men windows 7 som jag kör med har en funktion som heter "Skapa och formatera hårddiskpartitioner". Har fått tips att jag kan använda den för att bara rensa en av hårddiskarna.

Men nu frågar jag er här om ni vet exakt hur den här funktionen fungerar. Kommer den att rensa allt på E och kicka upp min dator lite? Hur lång tid kommer det att ta ungefär? Använder nån av er den här funktionen kanske?<

Men som sagt, jag har alla mina systemfiler på C och den har varken spel eller andra filer på sig, skulle anta att drivrutinerna ligger där med.

Mycket hjälp kanske redan finns i Windows egna Hjälp program men nu vänder jag mig hit.

Är ni på humör och vet hur detta fungerar lägg då gärna in en kommentar.

Och som alltid på fragbite så finns det 12åriga som bara larvar sig men också riktigt seriöst folk som verkligen kan hjälpa till.

That's it for now, // Karl
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..