Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iPhone 4

Postat av lEE0 den 13 Mars 2011, 20:40
3 kommentarer · 1 611 träffar
Hallå fragbite.

Jag har en iPhone4 som funkar perfekt förutom en sak och det är väl det vi använder minst en gång om dagen, facebook.

Jag kan uppdatera, läsa nyheter, gilla saker osv men jag kan inte lägga upp bilder eller checka in. Jag är en facebooknörd så jag är desperat att få kunna göra dessa saker.

Jag har ominstallerat miljoner gånger och startat om iPhonen men utan framgång.

Fick den i julklapp så den är ny och nästan oanvänd.

När jag ska försöka checka in står det "Location Services are disabled. You must enable Location Services to view nearby places to check-ins." - Vart hittar jag Location Services så jag kan sätta på det?

När jag ska lägga upp bilder/filmer så hinner den ladda 0,5sek och därefter står det att det inte går att lägga upp för tillfället, var god försök senare. Det har inte funkat sen början av februari så något har hänt.

Har letat på apples support om iphones och sökt på google utan riktig förstålig hjälp.

Har någon varit i samma situation eller vet hur man kan lösa?

Tack på förhand!

iPhone?

22 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..