Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Samsung kvalite?

Postat av feeelztah den 6 Mars 2011, 18:33
3 kommentarer · 218 träffar
Tja. Det har hänt en sak som jag tycker är ganska sjukt. Det var en morgon när jag skulle få skjuts till skolan av min bror, då var jag tvungen att skrapa rutorna.
Det hade snöat jävligt mycket den natten så det var typ 40cm vallar runt hela bilen. Och då var jag tvungen att hoppa över vallarna när jag skulle gå dit där det varit plogat.
Men nu till saken när jag sätter mig i bilen och ska ringa en polare så märker jag att min mobil är borta , jag går ur bilen och letar efter den i snön. Jag går även in i lägenheten igen och kikar runt men jag hittar den inte.

Jag tror självklart att jag tappat den utomhus och att den kommer frysa sönder men det märkliga är att min bror hitta den under isen på parkeringen igår och då har det gått ca 4veckor sen ajg tappade den. Och den funkar helt prima, det är en av samsungs touch mobiler.

Jag förstår verkligen inte hur den kunde hålla? varit allt från -10grader till -30grader när den legat ute.

Vad tror ni att det var som gjorde så att den inte gick sönder? själv tycker jag att det är helt sinnes sjukt att inte gått sönder?!

aja dela med er av era antaganden om varför den inte gått sönder

peace
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..