Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mobilköp, förvirrad.

Postat av PRICKEN den 2 Mars 2011, 15:45
24 kommentarer · 85 träffar
Hejsan.

Det är nu dags att lägga min mobil under jorden och införskaffa en ny. Eftersom mina kunskaper inom de nya mobilerna är minimala så vänder jag mig till er.

Jag var varit och tittat på en HTC Desire HD, första gången jag såg den så blev jag förälskad, det verkade vara en riktigt grym telefon. Har nu beställt den men så kom jag på att LG och Sony Ericsson lanserar två nya telefoner snart, LG Optimus 2x och Sony Ericsson Arc, det sägs att båda slår Iphone 4. Eller har jag fel?

Nu till mina frågor.
1. Vilken av dessa tre telefoner är den bättre, Desire HD, x2 eller Arc.
2. Varför är just den telefonen bättre?
3. Vad kommer priset att ligga på när de kommer ut?
4. Vilket datum kommer de nya telefonerna ut?
5. Ta upp fakta fritt.

Jag + telefon.
Avrundat i månaden så ringer jag ca 1-2 samtal per dag, det är sms som dominerar den fronten.
Jag kommer att surfa väldigt mycket med telefonen.
Jag kommer även att spela en ganska mycket.

Så vilken telefon bör jag välja?

PS. Ni som har en HTC behöver inte kommentera och skriva att den är bättre bara för att ni har en sådan och gillar den, den saken är inte så svår att förstå. Jag vet även att jag kan googla vilket jag gjort, men hittar inte alla svar jag vill ha.

Tack.
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar